Contact

Grand Café Cheers

Diemerplein 194

1111 JD Diemen

020 – 233 31 50

Openingstijden:

maandag            09:00 – 00:00

dinsdag              09:00 – 00:00

woensdag           08:00 – 00:00

donderdag         09:00 – 00:00

vrijdag                09:00 – 00:00

zaterdag             09:00 – 00:00

zondag                09:00 – 00:00

[page_visit_counter_md id=""]

COMMENTS

  • <cite class="fn">Korver fotografie</cite>

    Ik wou vragen of jullie wel eens gebruik maken van een fotograaf.
    Graaf wil ik me aanbieden als huisfotograaf.
    Qua prijs ben ik niwt duur.

    Hoop iets van u te mogen horen

    Met vriendelijke groet

    F.Korver

  • <cite class="fn">Bianca</cite>

    Beste,
    Zijn jullie 2de kerstdag open?
    Bianca

  • <cite class="fn">Nicky</cite>

    Hoi,

    We komen net van café cheers, we hadden het enorm naar ons zin. Helaas dat onze avond een beetje abrupt tot een eind is gekomen. We waren rond half 9 in Cheers. Vanaf 10 uur, werd ons verteld, dat we muntjes moesten kopen. Dus wij voor 25 euro muntjes kopen. Om kwart voor 11 opeens komt de bewaker naar ons toe dat mijn vriend zijn pet (die hij achterstevoren droeg) af moest doen. Hij had zijn haar niet gedaan plus wij wisten van niks, dus moesten wij de plek verlaten. Met nog meer dan de helft van onze muntjes over wilden we wel wat geld terug krijgen hiervan voordat wij zouden gaan. Maar dat was tegen de regels helaas. Uiteindelijk iets van geld terug gekregen en met een heel kut gevoel weg gegaan. Helaas, want we zijn hier al een paar keer komen eten. Jammer dat zij hun klanten niet kennen en waarderen.

  • <cite class="fn">Peggy Hoe</cite>

    Beste team van Cheers!

    Vanavond komt Astrid haar bday vieren..

    Zouden jullie 23.59 het lied “ happy bday “ even lekker hard willen afspelen ..

    Super bedankt!

    Vrolijke groet,

    Peggy

  • <cite class="fn">Ben Goorts</cite>

    Beste dames, heren,

    Zijn jullie eerste kerstdag geopend?
    Wat zijn dan de mogelijkheden?

  • <cite class="fn">Marika Meester</cite>

    Is het grand café ook af te huren voor het vieren van een verjaardag op 2 of 3 februari 2020? Graag hoor ik over de mogelijkheden.
    Gvd
    Marika Meester

  • <cite class="fn">marlie schillings</cite>

    ik heb via the fork gereserveerd voor as vrijdag 20 dec. 18.30u voor 2 personen. bij deze wil ik die reservering annuleren. marlie schillings r.pleijers@chello.nl

  • <cite class="fn">Nina</cite>

    Dag mevrouw, meneer,

    Ik kom graag bij jullie voor koffie of lunch. Sinds de geboorte van mijn dochter ben ik niet meer geweest. Ik twijfel namelijk of ik bij jullie welkom ben wanneer ik haar (discreet) wil voeden.

    Toen ik ging googlen vond ik een soort keurmerk van voedingscentrum, dat aangeeft of je ergens kunt voeden. Helaas stond Cheers niet op de lijst… Ik zou me zo kunnen voorstellen dat jullie hier nog niet aan hebben gedacht, terwijl jullie er geen probleem mee hebben, vandaar dat ik toch even mail.

    Wie weet help ik er ook andere jonge moeders mee. Hieronder het linkje.
    https://www.voedingscentrum.nl/voedenkanhier

    Ik hoor graag hoe jullie hier over denken.
    Vriendelijke groet van Nina

  • <cite class="fn">Stanley van Loggem</cite>

    L.S.
    Toen jullie openden op het Diemerplein heb ik jullie etablissement 3 x bezocht maar ben ik toen zeer slecht bediend en het eten was zeer slecht van kwaliteit .
    Toen ik hierover klaagde kreeg ik als antwoord van de ober dat de kok wel eens een slechte dag had.
    Ik ben ook niet meer bij jullie geweest en voorgenomen ook niet meer te komen.
    Echter vandaag hebben wij van onze kinderen een maaltijd aangeboden gekregen, door jullie verzorgd. Ik moet mijn complimenten geven voor de hoge kwaliteit van dit menu. Porties waren voor ons te groot maar zeer smakelijk. Wanneer jullie weer gasten mogen ontvangen ( na het coronavirus) zullen we zeer zeker weer bij jullie komen eten. Ik wens u veel sterkte in deze moeilijke tijden en blijf gezond.

  • <cite class="fn">Gert -Jan</cite>

    Vandaag eten laten bezorgen. Kipsate, hamburger en spare ribs. Keurig verpakt en op tijd geleverd. Gerechten waren meer dan prima. Of te wel, aanrader. Ga zo door Cheers.

  • <cite class="fn">Jos Gubbels</cite>

    Goedenavond,

    Ik zoek een restaurant/partij om een verrassingsontbijt te leveren in DIemen. Ik zie de goede recensies over jullie restaurant en zie dat jullie in ieder geval in de avond bezorgen. Is er en optie om zaterdag of zondagochtend een ontbijt te laten bezorgen?

    Mvg

    Jos Gubbels

  • <cite class="fn">Kitty C.A.T. van der Eerde-Segerius</cite>

    Beste Cheers, omdat bellen niet lukt (hopelijk is het druk 🙂 een vraag:
    kunnen jullie een cadeaubon van Euro 50 bezorgen aan onze Oom Richard die bij jullie boven in de flat woont op nr.145 ?

    Hoop dat dit kan en hoe jullie het betaald willen hebben (via Tikkie ?) .

    met alvast dank voor de moeite/service en groeten, Kitty van der Eerde (Blokzijl)

    • <cite class="fn">cheers</cite>

      Beste Kitty,

      Ik zie nu je bericht pas, mocht je het nog willen kan je maltijd even appen dan breng ik de bon naar boven en stuur ik je een tikkie. Ik hoor het wel. Groet Angelo 0613077985

  • <cite class="fn">Esther Tolhuijsen</cite>

    Beste lezer,

    Ik zou u graag meer willen vertellen over een vrijblijvende samenwerking met Bijlmer&Meer, de grootste krant van Zuidoost. Zou u mij een replay willen sturen?

    Met vriendelijke groet,

    Redactie

  • <cite class="fn">Patrick Blom</cite>

    Geachte heer/mevrouw,

    Mijn naam is Patrick Blom en ik ben werkzaam als adviseur voor de organisatie Rentokil Pest Control.

    Wellicht komt de naam Rentokil u al bekend voor. Rentokil is wereldwijd marktleider op het gebied van professionele plaagdier beheersing en bestrijding en heeft een groot klantenbestand waarbij wij dagelijks ongedierte bestrijden of preventief buiten de deur houden.
    Middels uitgebreide inspecties, monitoring en rapportages brengen wij alle risico’s en bedreiging in beeld en voorzien onze relaties van een passende oplossing.

    Ook in het gebied waar uw bedrijf is gevestigd zijn wij actief bezig de ongedierte populaties terug te dringen, te weren dan wel te bestrijden.

    Momenteel merk ik als adviseur in uw gebied dat er verschillende last situaties ontstaan door muizen, ratten, (vliegende)insecten maar ook overlast van vogels zoals meeuwen en duiven.
    Veelal wordt ongedierte te laat opgemerkt waarbij de populatie hiervan uitgroeit tot een plaag welke intensiever bestreden dient te worden. Wij als experts willen u hier graag voor behoeden.

    Ook zijn wij dé expert als het gaat om schimmels/zwammen en houtworm inspectie`s en behandelingen.

    Graag zou ik vrijblijvend een afspraak met u willen maken om eens nader kennis te maken met u en uw bedrijf om te kijken wat Rentokil hierin voor u kan betekenen.

    In afwachting van uw reactie.

  • <cite class="fn">Zilor Likumahwa</cite>

    Beste heer/mevrouw,

    Op maandag 6 juli 2020 hebben wij dankzij een hele klantvriendelijke medewerker in de ochtend tussen 10 en 11 uur een video mogen opnemen in de cafe.

    Hierbij willen wij u bedanken dat u ons onze video hebt laten opnemen in Grand Cafe Cheers. Het is een geweldige plek en zeer geschikt voor mijn Cardistry-kunst.

    Dit is het resultaat van die dag, ik hoop dat u de video leuk zult vinden en ervan zult genieten. Ik hoop in de toekomst ooit is langs te kunnen komen bij uw cafe.

    Vriendelijke groeten

    Mr Zane / Zilor Likumahwa

    De link van de resultaat: https://www.youtube.com/watch?v=Q0qmfFEqcWw&t=34s

  • <cite class="fn">Bevelander</cite>

    Beste cheers,

    Is er bij jullie een mogelijkheid om een deel van jullie locatie af te huren voor een verjaardag met ongeveer 20 man?
    Dit zou gaan om 17 oktober vanaf 21:00 uur en indien mogelijk tot 01:00 uur 18 oktober.

    Ik hoor graag wat hierin jullie mogelijkheden zij

  • <cite class="fn">Cathy Wellner</cite>

    Vrijdag bij jullie besteld en alles was lekker, vooral jullie groenten zo speciaal zo knapperig en vol van smaak als ik in jaren niet buitenshuis gegeten heb.Vandaar deze like! Ik ga vast vaker bij julie bestellen

  • <cite class="fn">karin van bruggen</cite>

    goededag,
    Kan ik voor de lunch alleen broodjes bestellen of ook gerechten van de warme kaart?

  • <cite class="fn">Peter Root</cite>

    Vandaag bij Cheers geweest, eerst Entrecote besteld, de kwaliteit van de Entrecote liet te wensen over, iets waar zij niks aan konden doen
    Dit aangegeven aan de bediening Eva.die onze klacht zeer serieus nam. Daarna een nieuw gerecht besteld, deze smaakte prima. Zeer gemoedelijke sfeer en uitstekende bediening met name Eva. Toppie

  • <cite class="fn">Nico Martens</cite>

    Eindelijk zijn de horeca en de theaters weer open.
    Vrijdag 28/1 gaan we naar de Omval. Iedereen houdt zich aan de regels. QR controle, mondkapjes en afstand. Zo niet bij Cheers: geen controle, geen mondkapjes, geen afstand en ook het personeel doet net of er niets aan de hand is. De horeca houdt zich nu en ook al eerder niet aan de afgesproken regels en steken de middelvinger op naar de autoriteiten. Het is triest om te constateren. Straks als de boel weer op slot moet staan zij weer huili, huili te doen. Jammer dat de politie niet deze horeca gelegenheid sluit, omdat ze niet mee willen werken, maar alleen maar lekker veel geld willen verdienen.
    Wij komen nooit meer in deze wanstaltige horecagelegenheid!!!

    Nico Martens

  • <cite class="fn">Sharon Zonneveld</cite>

    Goedendag,

    Voor een groep van 14 personen ben ik op zoek naar een geschikte plek om te lunchen. Hebben jullie plek om 12.30 uur? Is het ook mogelijk om voor de deur te parkeren?

    De reactie zie ik graag tegemoet.

  • <cite class="fn">Marscha Brandt</cite>

    Leuk dat jullie wellicht geïnteresseerd zijn om mee te doen met de Vomar Restaurant Actie.

    Wij zouden jullie graag aan deze succesvolle actie toe willen voegen!!
    Dit jaar kan je meedoen tijdens de Lunch en/of het Diner.

    Dit is hoe het werkt:

    – De Vomar klant spaart zegels
    – Een volle spaarkaart betekent een 2e persoon gratis voor de lunch (dit kan bijvoorbeeld alleen gelden op jullie broodjes of pannenkoeken of alles op de kaart).
    – Reserveren is verplicht o.v.v. Vomar Restaurant Actie. Dat staat ook duidelijk op de website en spaarkaart vermeld. Inmiddels is men niet anders meer gewend.
    – Het aanbieden van een speciaal ‘Vomar-menu’ is mogelijk, het menu vermelden we dan op de actiewebsite.
    – De drankjes betalen ze volledig zelf.
    – De actie loopt dit jaar van 25 april tot 30 september 2022
    – Aan deze actie zijn geen verdere kosten verbonden (dus geen commissie. provisie of andere onverwachte uitgaven)
    – Reserveren is op basis van beschikbaarheid in jullie restaurant (dus u bepaalt zelf wanneer en hoeveel mensen kunnen komen).

    Dit betekent voor jullie:
    Deze gratis promotie van jullie restaurant, dit betekent veel exposure onder een grote interessante doelgroep.
    Jullie komen o.a. onder de aandacht op de posters in en buiten de Vomar winkels, de actie website, de flyer en/of de spaarkaart.

    Lukt het om tijdens de lunch of diner mee te doen aan deze leuke actie?
    Mail gerust als jullie vragen hebben, we denken graag met jullie mee!!

    Met vriendelijke groet,
    Marscha

    ——–
    BASIS ActivatieMarketing
    Marscha Brandt
    Prinsengracht 168
    1016 HA Amsterdam
    t. 020 2479292
    e. marscha@activatiemarketing.nl
    i. http://www.activatiemarketing.nl

Leave a Comment

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.